Reklama2012-03-08
0

Kupiec Poznański promuje kobiecy wizerunek

Centrum handlowe Kupiec Poznański rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Kobieta w Centrum”. Jej koncepcję i kreację przygotowała agencja About Ad.

Startująca właśnie kampania Kupca Poznańskiego promuje jego nowy wizerunek - najbardziej kobiecego centrum handlowego w Poznaniu. Odzwierciedla to już hasło akcji - „Kobieta w Centrum” - oraz plany organizowania w Kupcu, wspólnie ze stylistami, projektantami i fotografami, różnego rodzaju eventów dla kobiet.


Same działania reklamowe - zaplanowane do połowy kwietnia - obejmują natomiast nośniki outdoorowe w Poznaniu oraz lokalną prasę i radio. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja About Ad, która zajęła się też planowaniem mediów na potrzeby akcji.

Autor:tw

Więcej informacji:Kupiec Poznański

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas