Internet2009-09-10
0

Kupujący online najbardziej ufają opiniom innych internautów

Użytkownicy robiący zakupy w sieci bardziej ufają internetowymopiniom osób trzecich niż rekomendacjom swoich znajomych.

Z raportu pt. "Conversations Among Consumers" przygotowanegoprzez firmę Ripple6 wynika, że przy podejmowaniu decyzji o zakupie47 proc. badanych kieruje się do witryn z opiniami innychinternautów, podczas gdy 46 proc. preferuje tutaj zdanie swoichznajomych.

Dla 43 proc. respondentów ważne są również informacjespecjalistyczne, dla 40 proc. informacje od indywidualnych osób,które je lubią, a dla 38 proc. internetowe porównywarki cen.

Z badania Ripple6, przeprowadzonego na grupie 1.000 internautówrobiących zakupy w sieci, wynika również, że 67 proc. respondentówspędza co najmniej godzinę tygodniowo na stronach serwisówspołecznościowych typu Facebook czy MySpace. 43 proc. osób z tejgrupy stwierdziło, że robi zakupy w wyniku czasu spędzanego własniena takich witrynach, a 65 proc. widzi wartość w bezpośrednimkontakcie online z innymi kupującymi podobne produkty.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas