Reklama2014-10-03
1

„Łączy nas Marka Lubelskie” w kampanii produktów lokalnych przygotowanej przez wydawcę „Dziennika Wschodniego” (wideo)

W województwie lubelskim rozpoczęła się kampania „Łączy nas Marka Lubelskie” zachęcająca do kupowania lokalnych produktów. Akcję przygotowała firma Corner Media, wydawca „Dziennika Wschodniego”.

Reklamy w ramach kampanii „Łączy nas Marka Lubelskie” pokazują różnorodne towary i usługi wytwarzane w województwie lubelskim, a także ich producentów i wykonawców. Kampania podkreśla, że produkty i usługi są wysokiej jakości, zachęcając do korzystania z nich.

Akcja jest prowadzona w całym województwie lubelskim. Obejmuje telewizję (TVP Lublin), radio (sześć rozgłośni regionalnych), prasę (lokalne dzienniki i tygodniki), internet (milion odsłon reklam w lokalnych serwisach informacyjnych), outdoor (100 billboardów) oraz materiały BTL (500 tys. ulotek w skrzynkach pocztowych i galeriach handlowych, foldery informacyjne).

- Chcemy jeszcze bardziej uświadamiać i zachęcać do kupowania produktów wytwarzanych w naszym regionie. Mieszka nas tu ponad dwa miliony. Jeśli będziemy kupować nasze produkty, będziemy przyczyniać się do tworzenia nowych miejsc pracy - opisuje Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego. - Kampanię kierujemy nie do przedsiębiorstw, ani inwestorów zagranicznych, tylko do mieszkańców. Jeśli nie wzbudzimy w sobie patriotyzmu zakupowego, to ciężko będzie nam promować nasz potencjał poza granicami regionu - dodaje Dariusz Donica, dyrektor departamentu promocji i turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

Budżet akcji - 544 tys. zł - pochodzi z Programu Regionalnego Województwa Lubelskiego.

 

Kreację kampanii przygotowała firma Corner Media (wydawca „Dziennika Wschodniego”), która w konsorcjum ze spółką Modart Marcin Komadowski wygrała przetarg na obsługę programu „Marka Lubelskie”. Spot wyreżyserowała Dorota Awiorko-Klimek, szefowa działu foto „Dziennika Wschodniego”, a materiały graficzne przygotował Tomasz Piekut-Jóźwicki, szef działu DTP gazety.

- W przyszłości chcemy brać udział w podobnych projektach. Jest to element naszej nowej strategii. Chcę wykorzystać doświadczenie, wysokie umiejętności i pomysłowość mojego zespołu. Oczywiście jest to dla nas także nowe źródło przychodów - tłumaczy Krzysztof Wiejak, prezes Corner Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas