Internet2008-10-23
0

Land Rover sponsorem serwisu ESPN

Należąca do koncernu medialnego Walt Disney Co. amerykańskatelewizja sportowa ESPN planuje na nowo uruchomić internetowyserwis Scrum.com jako ESPNscrum.com. Komercyjnym partnerempoświęconej rozgrywkom rugby strony będzie marka Land Rover.

ESPN kupiła szczególnie popularny w Wielkiej Brytanii iAustralii serwis Scrum.com przed ponad rokiem. Nowa wersja stronyma mieć odświeżony wygląd i większą liczbę najnowszych informacji -informuje serwis Brand Republic.

Dla Land Rovera sponsoring serwisu jest umocnieniem więzi z tądyscypliną sportu, jako że należąca do hinduskiego koncernu TataMotors marka jest również oficjalnym samochodem angielskiegorugby.

"Land Rover udowodnił, że jest trwałym sponsorem rugby. Jesteśmypewni, że nasza współpraca będzie miała prawdziwy rezonans dlalojalnej i rosnącej bazy użytkowników ESPNscrum. Istnieje silnazależność między użytkownikami obu marek i postrzegamy ją jakobardzo naturalny związek w tym ważnym momencie rozwoju Scrum.com" -stwierdził Tom Gleeson, wiceprezes ds. cyfrowych mediów w ESPN.

Nie jest to też pierwsza współpraca Land Rovera z ESPN.Wcześniej marka samochodowa sponsorowała różnego rodzaju treści igry na stronie Scrum.com.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:ESPN, Land Rover

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas