Reklama2004-03-17
0

LECH Premium – "Walczymy o polską piłkę"

Dzięki LECH Premium oraz kibicom polskiej piłki Wisła Kraków, Wisła Płock oraz Górnik Łęczna otrzymają prawie 200 000 złotych

Akcja „Walczymy o polską piłkę" była pierwszym tego typu działaniem promocyjnym, przynoszącym korzyści wizerunkowe marce LECH Premium oraz poszczególnym klubom piłkarskim. Z każdej butelki lub puszki piwa LECH Premium sprzedanej podczas trwającej 5 tygodni promocji, 5 groszy zostanie przeznaczone na inwestycję w infrastrukturę klubów. Środki w wysokości 71 508 złotych zebrane w Małopolsce będą przekazane na budowę nowego boiska treningowego Wisły Kraków, 48 053 złotych z regionu lubelskiego na budowę trybuny na stadionie Górnika Łęczna a 65 075 złotych przeznaczone zostanie na renowację boiska treningowego Wisły Płock.

„Wierzyliśmy, że akcja promocyjna Walczymy o polska piłkę będzie realnym wsparciem dla Wisły Kraków, Górnika Łęczna oraz Wisły Płock. Teraz podsumowując naszą promocję mamy pewność, że przyczyni się ona do realizacji koniecznych inwestycji w ramach poprawy infrastruktury klubów. Na wezwanie LECH'a odpowiedziało wielu sympatyków polskiej piłki. Dzięki nim z największą przyjemnością trzem klubom przekażemy w sumie 184 636 złotych" – mówi Andrzej Białasiewicz, Senior Brand Manager marki LECH.

Sponsorowanie sportu jest jednym z podstawowych elementów polityki marketingowej LECH Premium. Marka LECH Premium jest obecna podczas najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju. Akcja „Walczymy o polską piłkę" jest kolejnym wyrazem zaangażowania w rozwój polskiego sportu.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas