Reklama2019-08-08
4

Mikołaj Szymborski za Jerzego Staruchowicza dyrektorem marketingu Legii Warszawa

Mikołaj SzymborskiMikołaj Szymborski

Mikołaj Szymborski objął funkcję dyrektora marketingu w klubie sportowym Legia Warszawa. Zastąpił Jerzego Staruchowicza, który dalej pracuje w Legii.

- Jestem pod dużym wrażeniem tego jak zmienia i rozwija się Legia. To Klub mojej dzielnicy, obok którego mieszkałem i dorastałem przez 20 lat. To także jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek - podkreśla Mikołaj Szymborski.

W Legii od początku sierpnia nadzoruje dział marketingu. Sam podlega natomiast członkowi zarządu Szymonowi Milczanowskiemu, który odpowiada za cały obszar komercyjny i marketingu.

Przez ostatnie 10 lat Mikołaj Szymborski był związany z grupą Pernod Ricard. Ostatnio jako global brand director był odpowiedzialny za marketing i sprzedaż na świecie polskich produktów tego koncernu. Zarządzał przez lata w naszym kraju takimi markami jak Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell i Absolut.

Wcześniej pracował w agencjach reklamowych, m.in. Euro RSCG (obecnie Havas Group) i Global Media Partner. Zajmował się m.in. zarzadzaniem i wdrażaniem konsumenckich platform lojalnościowych, e-CRM i e-commerce.

Poprzednio szefem marketingu Legii Warszawa był Jerzy Staruchowicz, objął tę funkcję w czerwcu ub.r. Nadal pracuje w klubie, obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty profrekwencyjne.

Szymborski to kolejny nowy menedżer w Legii - w czerwcu br. pełnomocnikiem zarządu klubu ds. rozwoju biznesu został Tomasz Siemieniec, poprzednio redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas