Prasa 2017-01-20
3

„Lego City” nowym kwartalnikiem Media Service Zawada

20 stycznia 2017 roku na rynku pojawił się pierwszy numer nowego kwartalnika wydawnictwa Media Service Zawada „Lego City”.

Magazyn „Lego City” adresowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 6-9 lat, fanów kultowej serii klocków.

W każdym numerze dzieci znajdą m.in. komiks o przygodach mieszkańców miasta Lego, plakaty, inspirowane komiksem zagadki oraz konkursy z nagrodami.

Ponadto z premierowym wydaniem magazynu czytelnicy otrzymają w prezencie 2 oryginalne figurki fanów kultowej serii klocków: kapitana policji Embera i złodziejaszka Joego Frankfurtera.

Redaktorem naczelnym pisma jest Izabella Sieńko-Holewa, a redaktorem prowadzącym - Agnieszka Frydrych-Jarczewska.

- Media Service Zawada jest wydawcą dbającym o jakość oferowanych produktów. Swoje portfolio Firma buduje na dobrze rozpoznawalnych licencjach, które są popularne wśród dzieci i akceptowane przez rodziców - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kinga Zarzycka, dyrektor marketingu w Media Service Zawada. - Ogromne zainteresowanie najmłodszych czytelników oraz ich zaangażowanie przyczyniły się do podjęcia decyzji o kontynuacji rozwoju produktów na licencji Lego. Wynikiem tych działań jest wprowadzenie na rynek „Lego City”, opartego na dobrze znanej zarówno chłopcom jak i dziewczynkom serii klocków o wieloletniej tradycji - dodaje.

Pierwszy numer ukazał się 20 stycznia br. w nakładzie 40 tys. egz. Format kwartalnika wynosi 205 x 273 mm, liczy on 36 stron, a jego cena wynosi 11,99 zł.

Magazyn otrzyma wsparcie promocyjne w postaci kampanii telewizyjnej na kanałach dziecięcych, a także w formie reklam w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada oraz kampanii w internecie (witryny dedykowane dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe).

Autor: mk

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas