Telewizja2023-09-23
5

„Lego Masters 4” od 21 października w TVN, emisja w nowym paśmie

Marcin Prokop w „Lego Masters 4”; fot. TVNMarcin Prokop w „Lego Masters 4”; fot. TVN

Od 21 października TVN emitować będzie czwartą edycję „Lego Masters”, która pokazywana będzie w nowym paśmie - w soboty o 17.25 - wynika z najnowszej ramówki stacji. Nowym jurorem w programie będzie Wojciech Łozowski, właśnie trwają nagrania do produkcji.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet jest zmuszony opuścić program. W finale biorą udział trzy pary, zwycięscy otrzymują nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, zestawy klocków o wartości 10 tys. zł oraz tytuł „Mistrza lego”.

Pierwsza polska edycja projektu w TVN nadawana była jesienią 2020 roku, druga jesienią 2021 roku, a trzecia – jesienią 2022 roku.

Czwarty sezon zadebiutuje 21 października

Premierowe odcinki czwartej edycji „Lego Masters” TVN emitować będzie w soboty o godz. 17.25, począwszy od 21 października 2023 roku. To nowe pasmo, trzecia odsłona pokazywana była w piątki o 20.00.

„Lego Masters 4” będzie się składać z pięciu odcinków. Prace na planie programu wystartowały na początku września.

Wojciech Łozowski nowym jurorem

W czwartej edycji „Lego Masters” nowym jurorem będzie Wojciech Łozowski, który w tej roli zastąpił Czesława Mozila. Drugą jurorką bez zmian będzie Pola Lisowicz, a gospodarzem pozostanie Marcin Prokop.

Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.

671 tys. widzów „Lego Masters 3” w TVN

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 3” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 30 września do 4 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 671 tys. osób, co przełożyło się na 5,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,47 proc. w grupie 16-59.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas