Telewizja 2022-07-27
7

W sierpniu start zdjęć do „Lego Masters 3”. W programie zmienią się jurorzy

fot. TVN fot. TVN

W sierpniu ruszą zdjęcia do trzeciej edycji programu „Lego Masters”, którą realizuje Telewizja TVN we współpracy z firmą Lego Polska. Jurorami nie będą już Kamil Bednarek i Aleksandra Mirecka, ale gospodarzem pozostanie Marcin Prokop - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl ma trafić do TVN jesienią br.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet jest zmuszony opuścić program. W finale biorą udział trzy pary, zwycięscy otrzymują nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł oraz tytuł „Mistrza lego”.

Pierwsza polska edycja projektu w TVN nadawana była jesienią 2020 roku, a druga - rok później.

Niebawem startują zdjęcia

Aktualnie Telewizja TVN we współpracy z firmą Endemol Shine Polska pracuje nad trzecią edycją „Lego Masters”. Zdjęcia do programu rozpoczną się w sierpniu br., poszukiwania uczestników odbywały się późną wiosną.

Premiera programu w TVN odbędzie się w jesiennej ramówce br. Cykl najprawdopodobniej wystartuje na przełomie września i października i ponownie będzie nadawany w piątki o godz. 20.00.

Jury bez Kamila Bednarka i Aleksandry Mireckiej

W trzeciej edycji „Lego Masters” pojawią się zupełnie nowi jurorzy, którzy zastąpią w tych rolach Kamila Bednarka i Aleksandrę Mirecką. Program bez zmian będzie prowadzić Marcin Prokop.

Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.

839 tys. widzów drugiego sezonu

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 2” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 5 listopada do 10 grudnia ub.r. Średnia widownia programu wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,05 proc. w grupie 16-59.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas