Reklama2009-01-14
0

Lek na kaca reklamuje się na kanapkach

Pod hasłem "Na poimprezowy ból głowy!" prowadzona jest nietypowakampania reklamowa leku Alka-Prim. Jej nośnikami są kanapkisprzedawane w warszawskich biurowcach.

Kampania reklamowa produkowanego przez Polpharmę leku Alka-Primprowadzona jest pod nawiązującym do karnawału hasłem "Napoimprezowy ból głowy!". W akcji wykorzystywane są nietypowenośniki: naklejki na kanapki i zestawy lunchowe sprzedawane wwarszawskich biurowcach.

leknakaca

Rozpoczęta w ubiegłym tygodniu akcja obejmuje 65 tys. nośnikówzawierających slogan reklamowy i logo Alka-Prim. Kreacją kampaniizaplanowanej do 16 stycznia zajęła się agencja Brainshop U-boot,która przy przeprowadzaniu akcji współpracuje z domem mediowymUniversal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Alka-Prim

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas