Reklama2011-10-05
8

Lekko grzeszna kampania reklamuje Citeam.pl (wideo)

W telewizji, kinach internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu Citeam.pl (Grupa Allegro.pl). Za przygotowanie i realizację akcji - opartej na motywie grzechu - odpowiadają firmy Opcom, Eskadra Events, Starcom i dotPR.

Kampania serwisu zakupów grupowych Citeam.pl jest skierowana przede wszystkim do młodych i nowoczesnych osób, które lubią czerpać z życia pełnymi garściami. Akcja przebiega pod hasłem „Masz odwagę lekko zgrzeszyć?”, które przekornie zachęca do spełniania różnorodnych pragnień i kaprysów bez oglądania się na portfel.

Start kampanii poprzedziło wprowadzenie sporych zmian na Citeam.pl: dotychczasowe czarne tło zostało zastąpione jaśniejszą kolorystyką, a cały design stał się bardziej nowoczesny. Ponadto oferta serwisu objęła kolejne miasta, m.in. Lublin, Tychy, Rybnik, Zabrze i Rudę Śląską. W lipcu br. Citeam.pl odwiedziło 1,2 mln użytkowników (według badania Megapanel PBI/Gemius - zobacz szczegółowe wyniki).


Najważniejszym elementem kampanii są dwa spoty telewizyjne (w wersji męskiej i kobiecej), zainspirowane filmem „Kac Vegas”. Reklamy - emitowane w kanałach TVN, Polsatu i TVP oraz kinach Cinema City - pokazują bohaterów, którzy nazajutrz po imprezie w ekspresowym tempie przypominają sobie jej przebieg.


W internecie akcja obejmuje m.in. serwisy YouTube, Wykop.pl i Twitter. Natomiast na facebookowym fanpage’u Citeam.pl działa wirtualny Salon Grzechu, w którym po wgraniu swojego zdjęcia można nanieść na nie wzór tatuażu czy piercing. W innej aplikacji do zdobycia są wejściówki do Salonów Grzechu - eventów organizowanych w pięciu największych miastach. W ramach tych eventów można za darmo skorzystać z usług oferowanych na Citeam.pl, jeżeli „zgrzeszy się” za przeszkloną witryną, na oczach przechodniów. Pierwsze eventy wystartowały 3 października w Warszawie i Krakowie, kolejne rozpoczną się 10 października w Poznaniu i Wrocławiu, a ostatnie - 17 października w Trójmieście. Za ich przygotowanie i realizację odpowiada agencja Eskadra Events.

Ponadto akcja obejmuje outdoor (citylighty i reklamy w warszawskim metrze). Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii - zaplanowanej do końca października - odpowiada agencja Opcom, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja dotPR.

Autor:tw

Więcej informacji:Citeam.pl

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas