Reklama2014-05-13
0

„Lekkość każdego dnia” reklamuje Dobrowiankę (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Dobrowianka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Lekkość każdego dnia”, przygotowały firmy Bates Y&R Denmark, Y&R Poland, MediaCom Warszawa i ATW Communications.

Reklamy Dobrowianki przekonują kobiety, stanowiące grupę docelową marki, że dzięki tej wodzie mogą poczuć się lekko każdego dnia. Przekaz oparty jest na pozytywnych wartościach: witalności, radości i optymizmie.

Kampania obejmuje spot telewizyjny oraz quiz z nagrodami, który wkrótce zostanie udostępniony w serwisie dobrowianka.pl.

Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark, a jego adaptacją na rynek polski zajęła się agencja Young & Rubicam Poland.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast działania public relations prowadzi agencja ATW Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Dobrowianka, woda mineralna

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas