Reklama2016-03-15
1

Lenovo Moto X Force reklamowany z nietłukącym się ekranem dotykowym (wideo)

W kinach, internecie i na outdoorze zaczęła się kampania reklamująca smartfon Lenovo Moto X Force. Akcję wspólnie z producentem przygotowały firmy Value Media i New Age Media.

Reklamy Lenovo Moto X Force podkreślają, że jest on wyposażony w ekran dotykowy z technologią Moto ShatterShield, odporny na uszkodzenia związane z uderzeniem lub upadkiem urządzenia.

Kampania obejmuje internet (m.in. aktywności w social media), outdoor oraz wszystkie kina sieci Cinema City (30-sekundowy spot emitowany w specjalnych blokach reklamowych, logo produktu na etui z biletami).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, a działania w kinach koordynuje biuro reklamy New Age Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas