Bohaterem nowej odsłony kampanii adidasa pod hasłem „There will be haters” jest Leo Messi. Reklama, przygotowana przez agencję Iris, promuje nowy model butów piłkarskich tej marki.
W spocie „There will be haters” z Leo Messim lektor wypowiada nieprzychylne komentarze, które były kierowane pod adresem argentyńskiego piłkarza w różnych etapach jego kariery, np. „Nigdy nie będziesz wystarczająco dobry, ani wystarczająco wysoki. Nie poradzisz sobie w lidze z graczami większymi od ciebie. Nigdy nie wyjedziesz ze swojego małego miasteczka”. Na zawodniku nie robi to jednak wrażenia, za to wokół niego prezentowane są najważniejsze nagrody, które zdobył - Złote Piłki i Złote Buty. Na koniec reklamy prezentowany jest nowy model butów piłkarskich adidasa - Pibe de Barr10, przygotowany specjalnie dla Messiego.
Kampania pod hasłem „There will be haters” zaczęła się w połowie stycznia br., a bohaterami jej pierwszej odsłony byli piłkarze Luis Suarez, Gareth Bale, James Rodriguez i Karim Benzema (zobacz szczegóły).
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/leo-messi-luis-suarez-gareth-bale-w-najwiekszej-od-lat-kampanii-adidasa ##
Akcja jest prowadzona głównie w internecie, m.in. na Facebooku i Twitterze (obecna odsłona jest realizowana na profilach TeamMessi).
Kreację kampanii przygotowała agencja Iris, a spoty wyreżyserował Ernest Desumbila.