Internet2007-11-06
1

Leszek Kozioł prezesem Supermedia Interactive

Prezesem zarządu firmy Supermedia Interactive został Leszek Kozioł,zastępując na tym stanowisku Jarosława Grabowskiego, którypozostanie we władzach spółki.

Skład zarządu uzupełnił Piotr Zamojcin, a funkcję dyrektorazarządzającego pełni Mirosław Nowoszewski. Zmiany są efektem nowejstrategii Supermedia Interactive, przyjętej przez właściciela firmygrupę ZPR S.A.

Leszek Kozioł jest równocześnie prezesem Radia Eska S.A., RadiaVox FM i Radia WaWa oraz sieci reklamy internetowej IDMnet. Objęcieprzez niego funkcji prezesa zarządu firmy Supermedia Interactive,ma związek ze zmianą strategii spółki, jak i z przyjętą przez ZPRS.A (Radio Eska, Murator, Super Express), polityką dynamicznegowzrostu poszczególnych firm wchodzących w skład grupy.Dotychczasowy prezes Jarosław Grabowski został członkiem zarządu iodpowiada za sprzedaż i marketing. W skład zarządu powołany zostałrównież Piotr Zamojcin, równocześnie Szef Informatyki GrupyRadiowej Time, który w zarządzie Supermedia Interactive odpowiadaza prace programistyczne i rozwój nowych aktywnościinformatycznych.

Supermedia Interactive Sp. z o.o. to firma wydzielona zestruktur jednego z najdłużej działających na polskim rynku dostawcyusług internetowych - Supermedia Sp. z o.o. Wśród kluczowychklientów obsługiwanych przez Supermedia Sp. z o.o są takie firmyjak PKN Orlen S.A., Grupa PZU S.A., Polskie TowarzystwoUbezpieczeń, Raiffeisen Leasing, Bank Ochrony Środowiska.

Przyjęta nowa strategia zakłada zmiany w obszarze oferowanychprzez agencję usług. Supermedia Interactive w ramach dostarczaniakompleksowych rozwiązań e-marketingowych i technologicznych,skoncentruje się na działalności związanej z projektowaniem irozwojem witryn internetowych, zaangażuje się również w obsługęusług interaktywnych opartych o SMS i MMS oraz oferowanie kontentumobilnego. Zajmie się również projektowaniem i rozwojem narzędziwspierających realizację nowoczesnych kampanii reklamowych winternecie.

"Supermedia Interactive ma potencjał, aby powiększać swój udziałw dynamicznie rozwijającym się rynku usług internetowych imobilnych. Mamy doświadczenie rynkowe, świetny zespół i rosnącąliczbę partnerów, dla których możemy oferować coraz ciekawszeusługi. Wierzę, że doświadczenia, które mogę wnieść do tej firmy,będą impulsem do dalszego, dynamicznego rozwoju" - powiedziałLeszek Kozioł.

Wraz z ogłoszeniem zmian i wprowadzeniem w życie nowejstrategii, opublikowana została nowa strona firmowa www.smi.pl. Serwis podkreśla nowąidentyfikację wizualną firmy oraz wspiera pozycjonowanie SMI jakokreatywnej agencji interaktywnej oferującej usługi z zakresu:doradztwa, e-marketingu i technologii.

Autor:łk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas