Reklama2007-07-05
0

Letnia ofensywa Play

Agencje AdWorks i EMLab, we współpracy z TVN przygotowały serięaktywności letnich dla Play.

26. czerwca wystartowała seria letnich aktywności promocyjnychprzygotowanych dla marki Play. W ramach akcji powstało mobilnemiasteczko plażowe TVN i Play, w którym oprócz typowo wakacyjnychatrakcji (siatkówka plażowa, pokazy gwiazd, konkursy), Playprowadzi animacje promujące multimedialny świat tej marki. Przez 2miesiące letnie Plaża TVN odwiedzi dziesięć najpopularniejszychmiejscowości nadmorskich.

Ponadto w tym sezonie Play przygotował serię atrakcjipremiujących swoich klientów m.in. specjalne przywileje wmiasteczku plażowym oraz program zniżkowy. W program zaangażowanajest sieć punktów partnerskich: campingów, dyskotek, wypożyczalnisprzętu sportowego, szkół surfingowych, oferujących atrakcyjnerabaty każdemu użytkownikowi Play.

Agencje AdWorks i EMlab odpowiedzialne są za projekt i produkcjęmateriałów brandingowych i informacyjnych, a także koncepcję iorganizację wszelkich animacji.

Autor:

Więcej informacji:Play

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas