Reklama2003-07-24
1

Letnia promocja lodożerców Algidy

Pod nazwą LODOŻERCY, Unilever Polska prowadzi letnią promocję lodów Algida

Pod nazwą LODOŻERCY, Unilever Polska prowadzi letnią promocję lodów Algida. Akcja została zainaugurowana 1 czerwca w Poznaniu i potrwa do końca sierpnia. Uliczne happeningi z udziałem przechodniów prowadzi Orkiestra Największych Bębnów Świata - Uado Tara Ban.

LODOŻERCY Algidy zostali podzieleni na trzy zespoły, które występują codziennie w tym samym czasie w większych miastach Polski, miejscowościach nadmorskich, na Mazurach i w górach. Happeningi zaczynają się około godziny 12.00 i trwają po osiem godzin dziennie. Zespoły rozstawione są zazwyczaj w centrach miast lub innych miejscach największego ruchu. Łącznie założono 220 koncertów promocyjnych w ciągu trzech miesięcy.

Uado Tara Ban czyli LODOŻERCY grają na bębnach, które sami skonstruowali. Założycielem zespołu jest Wojtek Sówka, znany konstruktor instrumentów muzycznych oraz jedyny w Polsce twórca i stroiciel steel - drumów. Zespół jest m.in. konstruktorem największego bębna w Europie oraz laureatem 3. nagrody Festiwalu Kultur w Berlinie w 2002 roku.

Zespoły bębniarzy wyposażone są w bęben o średnicy 180 cm, dwa bębny typu kielich, dwie congi, sześć steel-drumów oraz bęben do wspólnych zabaw o średnicy 130 cm. Wszystkie instrumenty zostały opatrzone logiem Algidy. Muzycy poza koncertami zachęcają przechodniów do wspólnej nauki gry oraz prowadzą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami: płyty CD, czapeczki i koszulki Algidy.

Równocześnie Algida prowadzi działania reklamowe pod hasłem LODOŻERCY na następujących nośnikach: telewizja, bilboardy i miniboardy. Kampania rozpoczęła się w czerwcu i będzie trwała do końca sierpnia.

Za organizację promocji odpowiedzialna jest firma Eureka, działaniami public relations zajmuje się Agencja Constans PR.

Autor:

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas