Reklama2011-01-04
0

Levis i Leroy Merlin stawiają na Mood Media

W polskich sklepach Levis i Leroy Merlin wykorzystywane będą rozwiązania audio marketingowe firmy Mood Media.

Mood Media dostarczy swoje rozwiązania do ponad 40 punktów handlowych Levis w Polsce w ramach globalnego kontraktu z tą firmą. Dla lokali został stworzony specjalny program muzyczny w oparciu o profil marki Levis. Urządzenia będą aktualizowane na bieżąco przez internet oraz będą mogły nadawać spoty reklamowe.

Natomiast w 39 sklepach Leroy Merlin w Polsce Mood Media będzie emitować muzykę własną, do której prawa autorskie są wliczone w cenę. Wykorzystywane do tego będą urządzenia typu offline, aktualizowane przez płyty DVD i również mogące nadawać reklamy.

Umowę podpisano na trzy lata.

Autor:tw

Więcej informacji:Levis, Leroy Merlin, Mood Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas