Reklama2013-04-15
0

LG postawił na agencję Hypermedia Isobar

Hypermedia Isobar wygrała przetarg na obsługę zintegrowanej komunikacji marketingowej marki LG na polskim rynku. Agencja będzie promować cały asortyment oferowany przez koncern.

- Konsumenci oczekują, że marka LG opowie o sobie historię, osadzi siebie w szerszym kontekście rynkowym, a jednocześnie nakreśli wizję przyszłości i kierunek, w którym podąża. Takie wyzwanie postawiliśmy przed agencjami startującymi w naszym przetargu - opisuje Anna Wojniak, marketing manager w LG Electronics Polska. - Hypermedia Isobar przygotowała wciągającą opowieść marki i ciekawy pomysł jej realizacji, które idealnie wpisują się w świat marki LG - podkreśla.

Hypermedia Isobar będzie odpowiadać za zintegrowaną komunikację marketingową wszystkich kategorii produktów LG: telewizorów, urządzeń mobilnych, sprzętu audio-wideo, AGD i monitorów.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Autor:tw

Więcej informacji:LG, Hypermedia Isobar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas