Reklama2010-10-26
0

Licencja na motywowanie w kampanii Sodexo

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa usług motywacyjnych Sodexo. Akcję przygotowały firmy Netizens, Webvariation, Mindshare i ConTrust.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa usług motywacyjnych Sodexo jest skierowana do firm, które poszukują skutecznego doradcy i partnera oraz efektywnych form nagradzania zespołu. Akcja – nawiązująca do konwencji filmów o Jamesie Bondzie – podkreśla wizerunek Sodexo jako wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Kampania wspiera zarazem bożonarodzeniową promocję tych usług.



Akcja obejmuje prasę (dzienniki ogólnopolskie i magazyny branżowe, m.in. „Personel i Zarządzanie”, „Personel Plus”) oraz internet (spersonalizowane mailingi, kanały RSS i newslettery wysyłane przez kluczowe portale biznesowe i HR-owe). Kreację kampanii przygotowały agencje Netizens (prasa) i Webvariation (internet), mediaplan opracował dom mediowy Mindshare, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.

Autor:tw

Więcej informacji:Sodexo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas