Telewizja2010-03-15
47

„Licencja na wychowanie” nie przyciąga widzów

Nowy serial Dwójki „Licencja na wychowanie” ogląda znacznie mniej widzów niż nadawane w tym czasie pozycje konkurentów stacji.

Serial nadawany jest od marca br. w nowym paśmie serialowym TVP 2 - w środy i czwartki o 18.45. Po czterech odcinkach jego oglądalność to 930 tys. widzów przy udziale w rynku wynoszącym 6,45 proc. w grupie 4+ i 6,25 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie Dwójka miała dwa razy lepsze wyniki, bowiem oglądało ją 1,82 mln osób, a udziały kanału wynosiły odpowiednio 12,82 proc. i 8,97 proc.

„Licencja na wychowanie” radzi sobie też słabiej niż nadawany w w TVP 2 o tej samej porze, ale w poniedziałki i wtorki nowy serial obyczajowy „Apetyt na życie”. Po czterech epizodach ma on bowiem 1,08 mln widzów, a jego udziały wynoszą odpowiednio 7,37 proc. i 6,41 proc.

W czasie emisji serialu Dwójka wypada pod względem udziału w rynku znacznie gorzej niż jej główni konkurenci. Liderem pasma jest telewizja TVN, która pokazuje wtedy „Detektywów” i „Fakty”, osiągając 27,17 proc. udziału., na drugim miejscu plasuje się TVP 1 („Jaka to melodia?”, „Wieczorynka”; 24,54 proc.), a na trzecim - Polsat („Wydarzenia”; 19,84 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że „Licencję” śledzą głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia „Licencji na wychowanie” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Zobacz tabelę


Profil widowni „Licencji na wychowanie”

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Licencja na wychowanie

KOMENTARZE(47)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas