Internet2016-02-15
5

Lidia Marchwińska dyrektorem projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl

Lidia Marchwińska objęła stanowisko dyrektora projektów specjalnych w biurze reklamy portalu Gazeta.pl. Pokieruje nowo utworzonym działem.

Projekty specjalne to nowy dział w strukturze zespołu klientów strategicznych (kierowanego przez Katarzynę Wajcht-Łaniewską), który powstał na początku lutego br. po połączeniu działu content marketingu i zespołu ekspertów branżowych.

- Połączyliśmy kompetencje i kreatywność zespołu dotychczas pracującego jako dział content marketingu oraz wiedzę i relacje z marketerami zespołu ekspertów branżowych - wyjaśnia Katarzyna Wajcht-Łaniewska, dyrektor ds. klientów strategicznych w Agorze.

Dyrektorem nowo utworzonego działu została Lidia Marchwińska, która awansowała ze stanowiska kierownika ds. klientów kluczowych i reklamy mobilnej. Marchwińska odpowiada za projekty content marketingowe oraz rozwiązania z zakresu reklamy natywnej i reklamy mobilnej dopasowane do potrzeb klientów.

Zastępcą Lidii Marchwińskiej jest Dominika Bogusz, która dotychczas była zastępcą dyrektora w dziale content marketingu.

Z Agorą Marchwińska jest związana od września ub.r. Wcześniej latach pracowała w Onet.pl, m.in. na stanowisku group account managera w dziale agencyjnym. W przeszłości pełniła funkcję key account managera w dziale agencyjnym Gazeta.pl.

Autor:lb

Więcej informacji:Lidia Marchwińska, Gazeta.pl

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas