Reklama2018-03-30
9

Szefowie Animexu, Indrolu i Skiby promują ofertę mięsną Rzeźnik w sklepach Lidl (wideo)

Lidl Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem dostawców różnych produktów do sklepów tej sieci. W nowych reklamach, promujących ofertę mięsną Rzeźnik, występują menedżerowie z kierownictwa firm Animex, Indrol i Zakłady Mięsne Skiba.

W kampanii menedżerowie firm Animex, Indrol i Zakłady Mięsne Skiba opisują, jak duże znaczenie przykładają do standardów produkcji żywności dostarczanej do sklepów Lidl.

W spotach prezentowane są niektóre z tych produktów. Reklamy kończą się hasłem „Prosto od sprawdzonych dostawców” oraz informacją o ofercie Rzeźnik - Codzienna Dostawa, w ramach której w sklepach Lidl dostępne są produkty mięsne.

 

Jest to kolejna odsłona kampanii z dostawcami różnych produktów do sklepów Lidl. W poprzedniej promowano ofertę owoców i warzyw Ryneczek Lidla.

W jednej z tamtych reklam wystąpił przedsiębiorca, któremu zarzucono, że nie udzielił pomocy pracującej u niego nielegalnie Ukrainki, która doznała udaru. Szybko po ujawnieniu tej informacji Lidl wycofał reklamy z jego udziałem.

 

Działania reklamowe Lidla są prowadzone m.in. w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w samych sklepach tej sieci. Jednocześnie firma prowadzi kampanię pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta” związaną z Wielkanocą, a w marcu zachęcała też do zakupów w soboty, w związku z zakazem handlu w dwie niedziele.

 

Za kreację i produkcję reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Group.

Według danych Kantar Media w styczniu i lutym br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 93,27 mln zł, o 14,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:tw

Więcej informacji:Lidl, mięso, wędliny

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas