W sklepach Lidl rusza promocja, w której do zdobycia jest komiks dla dzieci o zdrowym żywieniu. To kontynuacja działań prowadzonych od początku sierpnia, w ramach których firma promuje żywność z niższą zawartością soli i cukru.
W promocji należy zrobić pięć razy zakupy w Lidlu za minimum 60 zł, kupując przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Akcja rusza w poniedziałek i potrwa do niedzieli 27 października lub wyczerpania puli komiksów.
Komiks zatytułowany „Supermocni kontra złodzieje zdrowia” opowiada o piramidzie żywienia z opisem proporcji, w jakich należy jeść różne kategorie produktów. Głównym bohaterem jest prof. dr hab. Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej.
Reklama
|
Lidl odpowiada na „Gang Słodziaków” w Biedronce, oferując leśne maskotki Lidlaki. Biedronka: naśladownictwo to najwyższa forma komplementu
|
Na początku sierpnia Lidl Polska ruszył z kampanią, w której podkreśla, że w wielu artykułach żywnościowych marek własnych znacząco obniżył zawartość cukru i soli. Firma zobowiązała się, że do 2025 roku zmniejszy tę zawartość o 20 proc.
W reklamach wspólnie z kucharzem Karolem Okrasą , wieloletnim ambasadorem marketingowym Lidla, występował prof. dr hab. Mirosław Jarosz. W sierpniu w sklepach tej sieci trwała promocja, w której można było otrzymać magnes z piramidą żywienia opracowaną przez Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej.
Biznes
|
Lidl Polska z 18,3 mld zł wpływów, 901 mln zł zysku i 18 tys. pracowników. 1,3 mld zł na marketing i inne usługi obce
|
Działania reklamujące sklepy Lidl obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 544,91 mln zł, o 16 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).