Reklama2019-01-11
17

Pracownicy Lidla przekonują w reklamach, że w tych sklepach jest szybko, świeżo i czysto (wideo)

Lidl rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której o różnych zaletach tej sieci sklepów opowiadają jej wieloletni pracownicy. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency i Havas Media.

W reklamach występuje kilkoro wieloletnich pracowników Lidla, którzy opisują, jak firma pod różnymi względami dba o wysokie standardy w tych sklepach. Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu, opowiada, co robi firma, żeby w jej sklepach zawsze było czysto. . Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów w Lidlu od 10 lat, mówi, że tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów.

W spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju firmy Michał Heberle mówi o tym, w jaki sposób budowane są jej nowe sklepy. Natomiast Agnieszka Robakowska opowiada o szerokiej ofercie świeżych produktów.

 

 

- Zależy nam, aby dzięki Lidlowi każdy miał „Więcej na radość z życia” - hasło to przyświeca nam we wszystkich obszarach działalności. W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, comunications manager w Lidl Polska.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/lidl-sklep-internetowy-w-polsce-eksperci-to-wejscie-w-trudna-branze-i-odpowiedz-na-zakaz-handlu-w-niedziele-opinie ##

- Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło zrobić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą, dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach - dodaje.

 

 

Lidl Polska komunikację reklamową pod hasłem „Więcej na radość z życia” prowadzi od maja ub.r.. W reklamach pokazywani są zwykli klienci tej sieci sklepów, którym w codziennym życiu towarzyszą kupione tam produkty.

 

Działania reklamowe Lidl Polska obejmują m.in. telewizję, internet, radio oraz materiały BTL w sklepach firmy. Obsługą marketingową firmy zajmują się GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Lidl Polska to największy reklamodawca z branży handlowej. Według danych Kantar Media od stycznia do listopada ub.r. firma cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych wydała 695,2 mln zł, o 17,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:tw

Więcej informacji:Lidl, sklepy

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas