Ruszyła kampania reklamująca sklep internetowy uruchomiony miesiąc temu przez Lidl Polska. Towarzyszy promocji, w ramach której w bieżącym tygodniu darmowa dostawa obejmuje wszystkie zakupy w serwisie.
Spot pokazuje, jak przedstawiciel Lidla uroczyście ogłasza start sklepu internetowego. Osoby z różnych grup społecznych i wiekowych oglądają to na komputerach, smartfonach i tabletach.
Reklama podkreśla, że sklep działa pod adresem Lidl-Sklep.pl, a oferowane są w nim produkty odzieżowe i przemysłowe. Serwis został uruchomiony miesiąc temu.
Reklama | Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe mimo niedzielnego zakazu handlu, liderem Lidl (TOP5) |
Obecnej kampanii towarzyszy promocja, w ramach której za darmo są dostarczane wszystkiego zakupy w serwisie (zazwyczaj darmowa dostawa dotyczy zakupów za minimum 149 zł).
Działania reklamujące Lidl oprócz sklepów tej sieci obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową Lidl Polska odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).