Reklama2018-07-31
1

Lidl w internetowym castingu szuka bohaterów nowych reklam (wideo)

Lidl Polska rozpoczął internetowy konkurs, w którym szuka osób do swoich nowych reklam. Firma od trzech miesięcy promuje się kampaniami pod hasłem „Więcej na radość z życia” pokazującymi codziennie życie jej klientów.

W ramach konkursu każdy może nakręcić maksymalnie 60-sekundowe wideo pokazujące, co go cieszy w życiu. Filmik należy zamieścić na YouTubie oraz zgłosić link do niego w serwisie casting.lidl.pl

Materiały można zgłaszać do 9 sierpnia, jednocześnie będą mogli na nie głosować internauci. Autorzy pięciu nagrać na największą liczbą głosów otrzymają kosz podarunkowy o wartości 300 zł.

Natomiast jury w drugiej połowie sierpnia wybierze najlepsze nagranie. Jego autor dostanie 10 tys. zł i wystąpi w kolejnej odsłonie kampanii Lidla pod hasłem „Więcej na radość z życia”.

 

Komunikację marketingową pod hasłem „Więcej na radość z życia” Lidl prowadzi od maja. W reklamach pokazywani są zwykli klienci tej sieci sklepów, którym w codziennym życiu towarzyszą kupione tam produkty.

Wcześniej przez prawie sześć lat w kampaniach Lidla występował kucharz Karol Okrasa, razem z kolejno kucharzem Pascalem Brodnickim, dziennikarką Dorotą Wellman i blogerką Darią Ładochą.

 

 

Działania reklamowe Lidla są prowadzone m.in. w telewizji i internecie.

Kreacją i produkcją reklam firmy zajmuje się GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Lidl, casting

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas