Telewizja2010-12-09
1

Lifestyle: TVN Turbo zyskuje, TVN Style traci

Największy wzrost widowni wśród kanałów lifestylowych w listopadzie br. zanotowała – tak jak w poprzednim miesiącu – stacja TLC. Liderem zestawienia był kanał TVN Turbo, który ucieka siostrzanej TVN Style. Tę goni natomiast konkurencyjny Polsat Cafe.

Na pierwsze miejsce z drugiego awansował męski kanał TVN Turbo, który miał w listopadzie br. udział na poziomie 0,41 proc. po wzroście o 17,7 proc. Na drugą pozycję spadła natomiast kierowana do pań telewizja TVN Style z udziałem wynoszącym 0,31 proc., ale zanotowała ona spadek o 17,3 proc.

Kobiecą stację Grupy TVN goni trzeci z zestawieniu kanał Polsat Cafe, którego udział w listopadzie br. poszedł do góry aż o 72,3 proc. i wyniósł 0,21 proc. Stacji udało się wyprzedzić siostrzany Polsat Play, którego udział wzrósł o 47,3 proc. do 0,19 proc.

Największy wzrost w rankingu zanotował rozrywkowo-lifestylowy kanał TLC, powstały 1 października br. z  przekształcenia Discovery Travel & Living (dowiedz się więcej). Jego udział wzrósł o 74,1 proc., co dało mu wynik 0,15 proc. i awans z miejsca szóstego na piąte.

Liderem spadku była z kolei stacja BBC Lifestyle. Jej udział w rynku zmalał aż o 71,9 proc. i wyniósł tylko 0,03 proc.

Zobacz tabelę

 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był także kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,66 proc. udziału i zanotował wzrost o 19,7 proc. Na drugim miejscu ze sporą stratą uplasowała się telewizja TVN Style (0,43 proc. udziału, spadek o 16,7 proc.), trzeci był Polsat Cafe (0,26 proc., +70,6 proc.), a czwarty - Polsat Play (0,23 proc., + 51,3 proc.).
 
Wzrost widowni TLC w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł aż 105 proc. Spadek BBC Lifestyle był tutaj także wyższy – stacja straciła 73,6 proc.

Zobacz tabelę

 

Najpopularniejszą pozycją w TVN Turbo w listopadzie br. był serial dokumentalny “Co z tym zrobić?”. Jego najchętniej oglądany odcinek zgromadził 175 tys. widzów.

Zobacz tabelę

* - dane z listopada 2009 roku dot. kanału Discovery Travel & Living, poprzednika TLC

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Autor:pp

Więcej informacji:lifestyle, TVN Turbo, TVN Style

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas