W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych były stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały jednak spadki widowni. Wzrosty odnotowały natomiast konkurencyjne Polsat Play i Polsat Cafe.
Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów lifestylowych przypadło stacji TVN Style z 0,40 proc. udziału w rynku, która zanotowała jednak spadek wynoszący 3,2 proc. Drugą pozycję zajął kanał TVN Turbo (0,36 proc., spadek o 3,7 proc.). Dalej uplasowały się: stacja Polsat Play oraz kanał Zone Club, który został już niemal dogoniony przez Polsat Cafe.
Największy wzrost widowni odnotowała stacja Fashion, której udział poszedł do góry aż o 75 proc. do 0,03 proc. Największy spadek (o 65,9 proc.) dotknął z kolei telewizję E! Entertainment, której udział wyniósł 0,01 proc. Miał on związek z wyłączeniem kanału z oferty Cyfrowego Polsatu – stacja pozostała jedynie w ofertach cyfrowych trzech sieci kablowych.
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był kanał TVN Turbo, który miał 0,62 proc. udziału i zanotował wzrost o 3,8 proc. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,52 proc., spadek o 4,8 proc.) i Polsat Play (0,19 proc.; wzrost o 7,8 proc.)
Największy wzrost w zestawieniu zanotowały stacje Domo i Polsat Cafe, a największy spadek dotknął kanał E! Entertainment.
Zobacz tabelę
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.