Internet2015-03-20
3

LifeTube z działem gamingowym i Remigiuszem Maciaszkiem

Zrzeszająca twórcom youtube’owych sieć partnerska LifeTube uruchomiła dział gamingowy skupiający autorów kanałów o grach komputerowych. Jego partnerem merytorycznym został Remigiusz Maciaszek, twórca jednego z najpopularniejszych takich kanałów w Polsce.

Z działem gamingowym LifeTube’a współpracują autorzy takich kanałów jak SKKF, JDabrowsky czy Drollercaster. Ich łączy zasięg to ponad 4 mln subskrybentów i ok. 540 mln wyświetleń klipów.

LifeTube zapewnia twórcom wsparcie specjalistów od marketingu, PR-u i wideo. - Łączymy marki z youtuberami, koordynujemy współpracę, począwszy od strategii i koncepcji działań, a skończywszy na raporcie z efektami - tłumaczy Barbara Sołtysińska, szefowa firmy. Zespół LifeTube pomaga również zoptymalizować kanał (poprawić wyszukiwanie i pozycjonowanie filmów, zwiększyć przychody z reklam i ułatwić widzom poruszanie się po kanale), doradza w sprawach wizerunkowych i PR, przejmuje obowiązki managerskie oraz rozwiązuje problemy w kwestiach technicznych.

Partnerem merytorycznym nowego działu LifeTube’a został Remigiusz Maciaszek, którego kanał o grach też dołączył do tej oferty.

LifeTube wylicza, że w ciągu ostatniego półtora roku z twórcami kanałów gamingowych współpracowały reklamowo takie firmy jak Sony Playstation, Asus, Lenovo, Microsoft, Intel, LG czy Electronic Arts.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas