Reklama2017-05-05
2

Figurki ze smerfami promują zakupy w Lidlu z owocami i warzywami (wideo)

Sieć sklepów Lidl zaczyna kolejną odsłonę promocji, w której do zdobycia są figurki Stikeez, tym razem ze smerfami. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Darii Ładochy.

W ramach promocji, która zacznie się 8 maja, figurkę Stikeez otrzyma się w Lidlu za każde jednorazowe zakupy o wartości minimum 50 zł, a jeśli wśród kupionych produktów będą warzywa lub owoce - dostanie się jeszcze jedną figurkę. Do zdobycia są 24 różne figurki ze smerfami, promocja jest związana z premierą filmu „Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski”.

Akcja potrwa od 4 czerwca lub wyczerpania zapasów figurek.

Pierwsza promocja, w której do wygrania były figurki Stikeez (symbolizujące warzywa i owoce), ruszyła w sklepach Lidl w lutym br. Była to reakcja na prowadzoną jesienią ub.r. przez Biedronkę akcję „Gang świeżaków”, która cieszyła się bardzo dużą popularnością.

Obecnej odsłonie promocji w Lidlu towarzyszy kampania reklamowa, w której razem z dziećmi występuje dziennikarka i blogerka kulinarna Daria Ładocha. Od połowy lutego br. jest ona ambasadorką reklamową Lidla, występuje razem z Karolem Okrasą w kampaniach pod wspólnym hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”.

Za kreację i produkcję reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Lild, Stikeez, smerfy, Daria Ładocha

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas