Reklama2009-07-02
0

Limitowana seria piwa Desperados (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek limitowaną serię piwa Desperados osmaku tequili. Towarzyszy temu telewizyjna kampania reklamowa.

Wprowadzana właśnie do sprzedaży limitowana seria piwaDesperados jest dostępna w butelkach o pojemności 400 ml zczterema różnymi etykietami przygotowanymi przez agencjęBrand Union z Paryża. Każda z nich jest utrzymanaw komiksowej stylistyce, podkreślając dziki charakter napoju i jegonajważniejszą cechę - smak tequili.




Wprowadzeniu marki towarzyszy telewizyjna akcja reklamowaprowadzona zarówno w kanałach ogólnodostępnych, jak i niszowych.Adaptację kampanii przygotowała agencjaLocomotiva, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

Więcej informacji:Desperados

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas