Nowy codzienny serial obyczajowy Polsatu “Linia życia” po czterech tygodniach emisji gromadzi mniej widzów niż stacja notowała rok temu w tym paśmie. Kanał w czasie nadawania “Linii” zajmuje trzecie miejsce w rynku.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność 20 odcinków “Linii życia”, emitowanej w dni powszednie o 19.30, wyniosła 2,24 mln widzów. Udział serialu w grupie 4+ to 14,66 proc., zaś w grupie komercyjnej 16-49 jest jeszcze mniejszy - 13,28 proc.
W analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji “Linii” notował lepsze wyniki. Kanał, emitujący wówczas serial “Samo życie”, śledziło wtedy 2,43 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 16,56 proc. i 14,85 proc.
Polsat w czasie nadawania nowego serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku zarówno w grupie wszystkich widzów, jak i w komercyjnej. Liderem z udziałem w 4+ na poziomie 32,77 proc. jest TVP 1 nadająca wtedy “Wiadomości” i “Sport”. Drugie miejsce zajmuje TVN (18,01 proc.; “Pogoda”, “Sport”, “Uwaga!”). Gorzej od Polsatu wypada natomiast TVP 2 (6,33 proc., seriale “Sąsiedzi” i “Zaklinacz dusz”).
Serial oglądają głównie kobiety, osoby po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.
"Linia życia" jest opowieścią o czterech rodzinach, mieszkających w Trójmieście i borykających się z codziennymi problemami, jakie stwarza życie. Za produkcję odpowiada Akson Studio.
Widownia “Linii życia” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Profil widowni produkcji