Reklama2012-09-20
1

Lion reklamowany w nowym opakowaniu

Batony Lion (Nestlé Polska) zyskały ulepszoną recepturę i odświeżone opakowanie. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencja JWT Warszawa i Lemon Tree oraz dom mediowy MEC.

Na nowym opakowaniu batonów Lion grafika lwa jest większa, co ma dodawać mu agresywności i sprawiać, że będzie bardziej przyciągać wzrok konsumentów. Ponadto pojawiło się hasło „Baton Lion naprawdę jest bardziej chrupiący! Dorwij go i się przekonaj!”. W nowej odsłonie dostępne są wszystkie trzy wersje Liona.

Relaunchowi produktu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, internecie (m.in. działania na facebookowym fanpage’u LionPL) i punktach sprzedaży (odświeżone displaye z większym logo i prostszym tłem).

Nowe opakowania Liona oraz materiały POS przygotowała agencja Lemon Tree, adaptacją globalnej reklamy zajęła się agencja JWT Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Lion

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas