Prasa 2010-06-10
1

Lipcowy „Cosmopolitan” dołącza „Seksprzewodnik”

Do lipcowego wydania miesięcznika „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) dołączony został dodatek o seksie. Numer, który ukazał się 10 czerwca br., wspiera kampania reklamowa.

Dodatek to kolejna publikacja z cyklu „Seksprzewodnik”, która tym razem zatytułowana został „Jak rozpalić wszystkie zmysły” i liczy 128 stron. Wydanie ukazało się w nakładzie 185 tys. egz. i jest droższe niż zwykle, bo kosztuje 6,50 zł (normalna cena „Cosmopolitan” to 5,90 zł).

Kampania promocyjna numeru obejmuje telewizję (Fox Life, Tele 5, Zone Club, Kino Polska), radio (Radio Eska, Radio Zet i RMF FM) i internet (Onet.pl, Wp.pl). W czerwcu „Cosmopolitan” wspierany jest dodatkowo emisją filmów wizerunkowych (materiały z sesji okładkowych pisma) na ekranach Look TV. Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu wydawcy.

Autor: pp

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas