Na rynku mrożonych herbat pojawił się nowy produkt skierowany dokobiet. Lipton Ice Tea White zawiera antyoksydanty(przeciwutleniacze). To jedyna na rynku biała mrożona herbata.
Produkt ma wychodzić naprzeciw oczekiwaniom współczesnych,aktywnych zawodowo i towarzysko kobiet. Pośpiech sprawia, że są onenarażone na stres i prowadzą niezdrowy tryb życia.
Lipton Ice Tea White powstaje z najmłodszych listkówherbacianych. Stanowi źródło antyoksydantów odgrywających rolę wzachowaniu zdrowia, młodości i urody. Antyoksydanty(przeciwutleniacze) pomagają w walce z wolnymi rodnikamiodpowiedzialnymi za proces starzenia się organizmu. Powstawaniuutleniaczy sprzyjają promienie UV, dym papierosowy,zanieczyszczenia środowiska i niezdrowy tryb życia.
W ramach zaplanowanych działań marketingowych przygotowanokampanię wspierającą wprowadzenie produktu na rynek. Za kreację dokampanii telewizyjnej oraz materiałów POS odpowiada Agencja DDBParyż. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, projektdegustacji w hiper i supermarketach poprowadzi agencja TequilaPolska, a działania PR prowadzić będzie agencja Partner ofPromotion.
Lipton Ice Tea White dostępna jest w butelce 0,5 l. - 2,79 zł(sugerowana cena detaliczna) i butelce 1,5 l. - 5,19 zł.