Pod tym hasłem rozpoczęła się zimowa kampania promocyjna marki Lipton, która ma zachęcić konsumentów do aktywnego spędzania wolnego czasu.
Kampania „Lipton zagrzewa do jazdy” ma charakter wizerunkowo-promocyjny
i potrwa do końca lutego 2007. Działania są związane z komunikacją nowej platformy marki – „Life tastes better outside”. Kampanii towarzyszy promocja konsumencka. Aby wziąć w niej udział należy zakupić herbatę Lipton za kwotę minimum 10 złotych. Przy zakupie konsument otrzyma nagrodę gwarantowaną - płytę CD z chilloutową muzyką i unikatowym kodem promocyjnym, który powinien wysłać SMS-em na numer 71717. Laureaci promocji - 10 osób wyjedzie wraz z przyjaciółmi i marką Lipton na białe szaleństwa w Alpy, a 10 000 osób zostanie nagrodzonych kubkami termicznymi.
W najpopularniejszych zimowych kurortach Polski odbędzie się Olimpiada FM - cykl imprez plenerowych, przygotowanych wspólnie przez Lipton i radio RMF FM, w ramach których na miłośników białego szaleństwa czeka dobra zabawa i wiele niespodzianek na stokach narciarskich. Imprezy organizowane są w każdy weekend na Polanie Szymoszkowiej i na Nosalu w Zakopanym i kilku najpopularniejszych kurortach zimowych w Polsce. Codziennie na Krupówkach zaprasza multimedialne miasteczko: muzyczna scena FM, internetowa herbaciarnia, gdzie czeka 5 stanowisk z komputerami i internetem oraz gorąca herbata. W poniedziałki konsumenci mogą wziąć udział w wyjątkowych wieczorach Lipton, podczas których będzie grał Martin Hormony. Dla aktywnych narciarzy przygotowano liczne atrakcje m. in. konkursy z nagrodami, pokazy specjalne i koncerty.
Promocja jest również komunikowana w internecie i w prasie, w największych sieciach handlowych odbędą się animacje. Promocja wspierana jest również bardzo silną kampanią w TV oraz Radiu.
Za realizację promocji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, za komunikację SMS agencja marketingu mobilnego Mobijoy!.