Reklama2009-09-08
0

Lloyds stawia na MEC

Lloyds Banking Group wybrała dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) doobsługi swojego skonsolidowanego budżetu medialnego.

Czołowa brytyjska grupa bankowa powstała w ubiegłym roku wwyniku połączenia banków Lloyds TSB i Halifax Bank of Scotland(HBOS).

W przetargu na warty 80 milionów funtów budżet należąca do WPPGroup agencja pokonała domy mediowe ZenithOptimedia (do tej poryobsługujący w tym zakresie Lloyds TSB), Vizeum (odpowiedzialny zabudżet medialny HBOS) oraz OMD. Cały proces trwał cztery miesiące,a w ostatecznej rozgrywce MEC pokonał ZenithOptimedia.

Autor:km

Więcej informacji:Lloyds, MEC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas