Technologie2020-12-22
0

Samsung promuje lodówki z serii Grand+ oryginalnym filtrem do robienia zdjęć - #FreshFace

Firma Samsung wprowadziła w swoich smartfonach nowy filtr do robienia zdjęć - #FreshFace. Inspirowana malarstwem Giuseppe Arcimboldo aplikacja układa twarze użytkowników w owocowo-warzywne kompozycje. Nowość ma promować lodówki producenta z linii Grand+.

Samsung reklamuje #FreshFace sloganem „Przekonasz się, co oznacza świeżość”. Nowy filtr to jest inspirowany obrazami Giuseppe Arcimboldo, przedstawiającymi ludzkie twarze skomponowane z warzyw i owoców. Promowane są w ten sposób lodówki  z serii Grand+, gwarantujące świeżość przechowywanych w nich warzyw i owoców.

Urządzenia wyposażone zostały w technologie, które przedłużają świeżość produktów i chronią je przed utratą smaku i właściwości odżywczych. Wśród nich jest szuflada zero Optimal Fresh+, którą można używać na dwa sposoby: w trybie pojedynczym ustawić można jedną, stałą temperaturę, a wybierając tryb podwójny – można wydzielić dwie strefy z różnym poziomem temperatur. Lewa część z niższą temperaturą stwarza optymalne warunki do przechowywania mięsa, wędlin oraz ryb, a prawa, z wyższą temperaturą jest idealna dla owoców i warzyw. Z kolei szuflada z kontrolą wilgotności powietrza Humidity Fresh+ zapewnia optymalne warunki do przechowywania warzyw i owoców, zapobiegając ich wysychaniu.

W drugim kwartale 2020 roku największy udział w polskim rynku smartfonów miały po równo Samsung oraz Xiaomi - wynika z danych firmy Canalys.
 

 

Autor:jk

Więcej informacji:Samsung, smartfony, #FreshFace, Grand+

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas