Reklama 2018-07-20
2

FoodCare sponsorem Legii Warszawa, logo 4Move na spodenkach piłkarzy

Strój Legii Warszawa z logo 4Move, fot. Jacek Prondzyński/legia.com Strój Legii Warszawa z logo 4Move, fot. Jacek Prondzyński/legia.com

Firma FoodCare podpisała dwuletnią umowę sponsorską z Legią Warszawa. W ramach współpracy logo produkowanego przez spółkę napoju izotonicznego 4Move będzie na tylnej części spodenek zawodników tego klubu.

- Podejmując współpracę z Legią łączymy producenta największego produktu w kategorii napojów izotonicznych w Polsce z największym klubem piłkarskim w Polsce. Doceniamy historię i ogromne tradycje sportowe Legii Warszawa. Były dla nas kluczowe przy podjęciu decyzji o współpracy, ponieważ wizja marki 4move opiera się o promocję systematycznego uprawiania sportu, w myśli idei „trening czyni mistrza”. Cieszymy się na początek współpracy i kibicujemy Legii - komentuje Piotr Szablowski, commercial director i członek zarządu FoodCare.

Na mocy umowy logo 4Move będzie prezentowane na spodenkach meczowych pierwszego zespołu Legii Warszawa. Współpraca obejmuje również wsparcie sponsoringowe Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa i liczących już ponad 100 ośrodków szkółek piłkarskich Legia Soccer Schools.

Sponsoring jest promowany pod hasłem „Ruszamy razem po mistrzostwo”. Legia i FoodCare planują też wspólne akcje, pod tagiem #ruszsięnaLegię, zachęcające fanów stołecznego klubu do zdrowego, sportowego trybu życia i aktywnego kibicowania na stadionie.

4Move w ostatnich miesiącach był reklamowany przez Adama Nawałkę, do niedawna trenera naszej reprezentacji piłkarskiej. Wiosną br. ambasadorem reklamowym marki został himalaista Adam Bielecki. Natomiast parę lat temu na opakowaniach napoju 4Move był wizerunek portugalskiego trenera Jose Mourinho.

- To bardzo dobra umowa dla obu stron, które wyróżnia energia, dynamika i determinacja. Zaangażowanie marki 4Move pozwoli zaproponować naszym kibicom wiele wyjątkowych akcji o dużym rozgłosie - dodaje Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii.

Od ponad czterech lat na froncie koszulek meczowych klubu jest logo firmy bukmacherskiej Fortuna, natomiast z tyłu od wielu lat prezentowane jest logo piwa Królewskie (obecna umowa obowiązuje do 2020 roku). Oficjalnym sponsorem klubu jest też Cashback World, sponsorem technicznym - Adidas, a partnerami - Pepsi, Came, Enel-Med, DoubleTree by Hilton Warsaw i ELE Taxi.

Legia Warszawa w ostatnich sześciu sezonach pięć razy wygrywała mistrzostwo Polski, a w poprzednim zdobyła też Puchar Polski. Dwa lata temu jako pierwszy polski klub po 20 latach przerwy zagrała w fazie grupowej Ligi Mistrzów.

Nowy sezon Lotto Ekstraklasy rusza dzisiaj.

Autor: tw

Więcej informacji: Legia Warszawa, 4Move, FoodCare, piłka nożna

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas