Prasa2008-08-13
0

Logo i Forbes liderami, ostro w dół CKM

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.

Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w maju 2008 sprzedażogółem na poziomie 92 452 egz. (64 008 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74958 egz. (spadek o 21 proc.) a na trzecim uplasował "Men's HealthPolska" (Motor Presse Polska) - 65 114 egz. (rok wcześniej 67 585egz.).

Zobacz tabelęZobacz tabelę

W maju 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie39 676 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 36 985 egz.). Nadrugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - zesprzedażą 29 668 egz. (rok wcześniej 28 546 egz.).

Zobacz tabelęZobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:CKM, Forbes, Manager Magazin, Playboy, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas