Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.
Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w kwietniu 2008 sprzedażogółem na poziomie 77 799 egz. (63 463 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74241 egz. (spadek o 4 proc.) a na trzecim uplasował "Men's HealthPolska" (Motor Presse Polska) - 70 315 egz. (rok wcześniej 65 407egz.).
W kwietniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 57 946 egz.(w analogicznym okresie 2007 roku - 58 790 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 32 661 egz. (rokwcześniej 31 626 egz.).