Prasa2010-05-27
0

„Logo” radzi ws. seksu na wakacjach

Do czerwcowego wydania miesięcznika „Logo” (Agora), który ukaże się w piątek 28 maja br., dołączony zostanie dodatek „Seks na wakacjach”. Numer wspierać będzie kampania.

W dodatku znajdą się w nim informacje i porady dotyczące m.in. seksualnych technik i eksperymentów oraz erotycznych zwyczajów z różnych krajów świata. Numer ukaże się w normalnej cenie 7,90 zł.

Wydanie wsparte będzie kampanią w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Auto Świat”, „Newsweek Polska”, magazyny Agory), radiu (RMF FM, Tok FM, Roxy, Złote Przeboje), internecie (serwisy Agory) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (m.in. w warszawskim metrze na ekranach CityINFOtv). Kreację i mediaplan przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Średnia sprzedaż ogółem „Logo” w 2009 roku wyniosła 61 141 egz. (dane ZKDP).

Autor:pp

Więcej informacji:Logo, seks na wakacjach, seks

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas