Prasa2013-08-13
0

„Logo” traci czytelników, rośnie sprzedaż miesięczników „Playboy” i „Sukces”

W maju 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród pism męskich utrzymał się „Men's Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu mógł pochwalić się „Playboy”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2013 roku wyniosła 51 879 egz. i względem maja 2012 roku była niższa o 11,25 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował wzrost wynoszący 4,85 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 48 466 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 2,06 proc. do 41 670 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,56 proc. i ostatecznie wyniósł 28 932 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w maju 2013 roku wyniosła 26 664 egz., po wzroście o 4,60 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 41,07 proc. do poziomu 14 955 egz.

Zobacz tabelę


W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 25,39 proc.) wśród pism męskich pochwalić się może „Playboy”. Z kolei najwięcej stracił „Men's Health” - było to 19,35 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas