Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w sierpniu br. był magazyn “CKM”, który poprawił swój wynik w porównaniu do sierpnia ub.r W dół poszła natomiast sprzedaż zajmującego czwarte miejsce pisma “CKM”.
Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „Logo” (Agora) w sierpniu br. wyniosło 70 680 egz. i było o 24,98 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to jako jedyne zanotowało wzrost w rankingu.
Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 62 635 egz. W sierpniu ub.r. magazyn ten nie miał wydania, bo ukazało się łączone wydanie lipcowo-sierpniowe.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 61 212 egz. Rok temu tytuł ten miał również numer podwójny, lipcowo-sierpniowy.
Czwarte miejsce zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który stracił 15,03 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 60 904 egz.
Spadek zanotował też miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 41 059 egz., czyli o 12,39 proc. mniej niż rok temu.
Zobacz tabelę
W sierpniu br. w porównaniu do lipca swoją sprzedaż poprawiło tylko “Logo”, którego wynik poszedł do góry aż o 33,92 proc. Najwięcej stracił natomiast magazyn “CKM” (19,67 proc.).