Prasa2011-02-11
7

“Logo” wyprzedziło “CKM”, “Playboy” stracił najwięcej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn był w listopadzie ub.r. magazyn “Logo”, który jednocześnie zyskał najwięcej. Największy spadek zanotował natomiast “Playboy”.

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika “Logo” (Agora) w listopadzie ub.r. wyniosło 71 262 egz. i było o 5,91 proc. wyższe niż rok wcześniej. To największy wzrost w zestawieniu – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 70 151 egz., czyli o 2,28 proc. niższym niż w listopadzie ub.r

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 60 948 egz., co oznacza wzrost o 0,82 proc.

Czwarte miejsce zajął “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – 9,04 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 50 672 egz.

Wzrost zanotował miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 41 591 egz., czyli o 2,32 proc. wyższy niż rok temu.

Zobacz tabelę


W listopadzie ub.r w porównaniu do października ub.r. najwięcej zyskało “Logo” (23,74 proc.), a największy spadek, wynoszący 14,03 proc., dotknął “CKM”. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Logo, CKM, Playboy, zkdp

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas