Prasa2012-02-29
1

"Logo" z programem do nawigacji mobilnej

Do marcowego wydania „Logo” (Agora) została dołączona aplikacja do nawigacji Navmax przeznaczona na urządzenia mobilne.

Program będzie działać przez 60 dni na urządzeniach mobilnych typu smartfony i tablety z systemami Android i Windows Mobile.

Numer od 29 lutego br. jest dostępny w cenie 7,90 zł.
 
Nowe wydanie „Logo” jest promowane w kampanii obejmującej: prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, magazyny m.in. „AutoŚwiat” i „Newsweek”), radio (Eska Rock, Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy), internet (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, a także logo24.pl oraz profil „Logo” na Facebooku) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce.

Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.

Autor:pr

Więcej informacji:Logo

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas