Sieć Mandarin Oriental Hotel Group zatrudniła agencję marketingowąLondon Advertising do obsługi jej globalnego budżetu reklamowego.
Zadaniem agencji będzie przygotowanie nowego zestawu reklam zudziałem znanych osób, które korzystają z usług sieci. WcześniejMandarin Oriental promowali m.in. aktorzy Helen Mirren i DennisHopper oraz kolarz Lance Armstrong.
W bieżącym roku grupa planuje otwarcie co najmniej 18 nowychhoteli. Powstanie każdego z nich będzie wymagało kampaniireklamowej na lokalnych rynkach.
London Advertising założyli w listopadzie ubiegłego roku MichaelMoszynski i Alan Jarvie, którzy odeszli z agencji M&C SaatchiInternational, do tej pory obsługującej budżet Mandarin Hotel.
"Przez ostatnie dziesięć lat Mandarin Hotel miała doskonałerelacje z Michaelem Moszynskim i Alanem Jarvie, którzy stworzylinaszą globalną kampanię reklamową 'fan'. Czekamy z niecierpliwościąna ponowną pracę z nimi w ramach ich nowego modelu biznesowego" -stwierdziła Jill Kluge, dyrektor ds. komunikacji hotelowejgrupy.
Mandarin Oriental Hotel Group zarządza luksusowymi hotelami,restauracjami i innymi własnościami w 25 krajach całego świata.
źródło: Marketing Week