Reklama2005-11-09
0

London International Awards przyznane

Po raz 20. w Londynie zostały wręczone nagrody w międzynarodowym konkursie reklamy i designu London International Awards.

Polscy finaliści nie znaleźli się wśród laureatów - podał "Press".

Grand Prix w kategorii reklama telewizyjna/kinowa otrzymał wielokrotnie nagradzany spot "Grrr" agencji Wieden & Kennedy dla Hondy Diesel. W kategorii reklamy prasowej główną nagrodą uhonorowano londyńską agencję Ogilvy & Mather za kampanię dla Dove ("Oversized? Outstanding?"). Chilijski oddział tej agencji z kolei zwyciężył w kategorii plakat i outdoor reklamą Lego. W kategorii radio wygrała reklama piwa Bud Light autorstwa agencji DDB Chicago, natomiast w kategorii BTL / collateral - brytyjska agencja Taxi Studio (reklamy dla Science Museum).

Autor:press-matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas