Biznes2017-10-19
4

„Bądź gościem naszych najlepszych pilotów” w kampanii PLL LOT (wideo)

PLL LOT rozpoczęły wizerunkowo-produktową kampanię reklamową podkreślającą wysoki standard usług oferowanych przez firmę. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey Group Polska i FullSix Media.

Akcja jest oparta na 45-sekundowym spocie, w którym pilot opisuje, w jaki sposób razem z całą załogą stara się zapewnić najwyższą jakość lotu dla pasażerów, traktowanych jak goście. Kolejne ujęcia pokazują sprawdzanie stanu technicznego samolotu przed startem, obsługę pasażerów na pokładzie oraz spektakularny wschód słońca, który pasażerowie mogą obserwować razem z załogą.

Reklama zachęca, żeby zostać „gościem najlepszych pilotów”. Obecnie trwa odsłona wizerunkowa, w kolejnej będą przedstawiane m.in. rozwój przez LOT siatki połączeń i floty oraz niektóre oferowane połączenia i usługi dodatkowe.

Działania reklamowe obejmują na razie telewizję oraz internet (m.in. social media). W kolejnym etapie akcja będzie też prowadzona na wybranych rynkach zagranicznych, najważniejszych dla LOT-u (m.in. w Ameryce Północnej i Azji).

W połowie br. przetarg na obsługę reklamową PLL LOT wygrała agencja Grey Group Polska. Natomiast obsługą mediową przewoźnika od niedawna zajmuje się agencja FullSix Media należąca do Havas Media Group.

Spoty do kampanii wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a muzykę skomponował Radzimir Dębski.

Autor:tw

Więcej informacji:LOT, linie lotnicze

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas